Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Thursday, 16 October 2014

dagens fynd.

Nu har vi kommit till Detroit. Kom in sent och har inte hunnit bilda en uppfattning än, men det känns spännande att äntligen vara här. Hyser stort hopp om lokala thrift stores - har fått för mig att det går att finna mycket bling och att det snuddar vid det extrema. Hoppas på paljetter, guld och enorma axelvaddar.

Nu ska jag packa lite, sedan sova. Först visa lite av dagens fynd:

ok, den här köpte jag inte, men jag tyckte den var fräsig!
..den här köpte jag däremot!! Nattvarden i 3D och det vackraste
jag sett. Bilden gör den inte rättvisa.
så här ser våra dagar ut, och min outfit. Skjorta och
kavaj har jag fyndat här.
den här köpte jag! Ska nog använda den å! Varför inte
liksom? 
mer fynd till Monterreyan!

No comments:

Post a Comment