Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Thursday, 4 September 2014

efterfrågad mage och utsikt.

Vackra, vackra Grekland. Sitter här med ansiktsmask gjord på lokalt producerad honung och citron. Solen flörtar och ler och jag njuter av den här utsikten:

dålig bild, men ni hajar. det är vackert.
Mamma efterlyste en magbild  - så här kommer en. Inte så rolig - men likväl en mage som växer alldeles för snabbt. Hinner inte med! Den är i vägen. I vägen när jag ligger på mage, i vägen när jag ligger på rygg. Monterrey lever rövare och verkar trivas med semesterlivet. Eller så vrider hon sig i ångest. Vad vet jag.


Nu ska vi fara upp i bergen. Har lagt till två bilder till gårdagens inlägg också!

No comments:

Post a Comment