Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Saturday, 7 June 2014

vem vill ha koko?

..finns det någon som vet någon som vill förbarma sig över Koko? Kaninen alltså. Jag känner inte att jag har plats och ork nu - ifall jag ska bli mamma. Han är fin och jag tycker mycket om honom - men hemmet är litet och koko tar upp en tredjedel av mitt vardagsrum. Skulle bli väldigt glad om jag fann någon som ville erbjuda honom ett gott hem. Han kommer med en trevåningsbur och hage med kompostgaller. Jag vill inte att han ska få gå tillbaka till en traditionell bur - utifall han inte får vandra fritt inomhus. Han kissar på låda - men kan ibland drälla lite pluttar omkring sig.
Hittar jag inget gott hem till honom får han givetvis vara kvar.

Här finns det bilder och lite att läsa om koko:

Koko får körsbärsblom
Koko - en revolverman
Choklad

Hör av er via mail: lotta.wlr@gmail.com

No comments:

Post a Comment