Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Saturday, 19 April 2014

påsk.

Är på släktmiddag med föräldrar och lillasyster Emma. Fan, jag älskar den här familjen - även om våra sammankomster ibland liknar en Lars Norén-pjäs. Jag förälskar mig i familjen och knasenskapen som uppstår. Ibland är den plågsam, men ibland, ibland, får en små historier som en bara älskar som denna: Hur en nittonårig pappa som flytt till Stockholm-  och mött en 16-årig Kerstin (nu min mamma).. Oj fan, och där kom lillasyster och upplyste mig om att en taxi är på väg.. Fortsätter i morgon. 

No comments:

Post a Comment