Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Tuesday, 29 April 2014

måste bara visa..

..vad jag sprang på idag. Spana in den här, för det kan vara det vackraste någonsin:

Tycker det står mitt namn på den, men dessvärre var den redan såld.. :(

Nu blir det filmtajm. Och mer chokladbollssmet. Har hittat ett kryphål (eftersom jag börjar odla mustasch och penis utav socker*): 
Jag gör chokladbollar på kokosolja. Den är fast i kall form, smakar lite sött i sig och inget extra socker behövs. Jag blandar kakao, kokosolja, riven kokos, lite mandelmjöl och sedan tog jag en hint utav lakrispulver. Mums. Faktiskt. Hade gärna haft nötter och frön i - men hade inga hemma. (Förlåt. Ska inte fara med osanning.. hade en halv tsk honung i också - men jag vet inte om det gjorde varken från eller till!).



* jag är insulinresistent (pcos) - producererar massa testosteron om jag äter kolhydrater. Blir hårig, slutar menstruera, spänner musklerna och blir som en galning på anabola. På riktigt. Hormonell berg- och dalbana. Jag vill mörda och dö om vartannat. Inte ens chokladbollen är värt det. 

No comments:

Post a Comment