Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Saturday, 26 April 2014

god morgon.

Sitter med tre sömniga katter och dricker morgonkaffe. Känner mig osedvanligt hyper (har spontant och högljutt brustit ut i vansinnessång med hårdrocksfalsett. Upprepade gånger). Jag hoppas det inte betyder att ett migränanfall är på väg. Klassiskt symptom för mig annars.

Jag har så många lösa trådar på bloggen, som jag tänkte försöka plocka upp idag. Har lovat inlägg åt höger och vänster. Fortsättningar på gamla inlägg. - och jag förstår att ni väntat febrigt och med spänning! haha.

Nu drar jag in till stan! På återseende.


No comments:

Post a Comment