Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Sunday, 13 April 2014

..

Herregud. Rusig på några folkisar. Trött som fan. ORKAR INTE skriva. Har slappat på balkongen. Har varit på ettårskalas med mycket gullig 1-åring - som skulle ha varit jämnårig med min unge ifall jag inte fått missfall den där gången - för jag och mamman till barnet (hon är också min brors dotter) - var gravida samtidigt. Både tufft och underbart att ställas inför idag - för ungen är helt jävla underbar. Får nästan svindel av att tänka på att jag kunde ha varit där med en alldeles egen.. som alldeles snart skulle närma sig ett år. Har också gråtit och tänkt en del på brorsan. Tror kanske han får ett eget inlägg i morgon. Som jag saknar den människan. Fortfarande. Livet alltså. Och alla dess vändningar. Nu ska jag sova.

No comments:

Post a Comment