Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Friday, 7 March 2014

vi drar till texas!

..i övermorgon! Känner mig lite lätt stressad. Efter resan var betald hoppade jag jämfota en stund - sedan började allt kännas lite.. jobbigt. Jobbigt att försöka gräva fram sommarkläder. Hämta resväskor i kaos-källaren. Packa. Lämna katterna. Röja upp röran åt Kattvakten innan vi far. Ikväll vill jag liksom bara sitta ner och se en film och dricka en öl. Jag tror jag ska göra just det, för det är ju faktiskt en dag i morgon också!

Så här ska jag sitta om några dagar! Med smarriga margaritas på mexikansk restaurang.. Förhoppningsvis i tungt glas med saltrimmad kant. Åh, som jag längtar!


No comments:

Post a Comment