Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Tuesday, 11 March 2014

vi bestiger berg

Jag önskar jag kunde skriva vettiga bloggar, fånga ögonblicken här - men jag orkar inte. Vi har det fantastiskt. Rör oss långsamt genom texas småstäder. Jag älskar dem. Känns lite som att köra in i en kuliss. En sådan där papperskuliss som finns till modelljärnvägar. Husen är ofta låga, kanske är det det, att det känns lite som att komma in i en miniatyrvärld.

Har shoppat i vanlig ordning. Jag är mest glad över världens mysigaste hemma-klänning i någon slags plysch. I den sitter jag nu och har precis lagt ifrån mig den här fantastiska serien som jag också köpt idag:





Vi har också klättrat lite. Brant och högt och taggigt (passar på att sporta min nyinförskaffade klänning också!):


















No comments:

Post a Comment