Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Saturday, 29 March 2014

random lördag och gulliga bilder på katter

Idag vårinvigde jag balkongen med katterna. Städade ordning lite hjälpligt och avnjöt en Dale's pale ale. Livet var härligt. Katterna var härliga. Ölen så god som den kunde bli.

Jag invigde ett par nya jympadojjor också! De satt fint och fick följa med på skogsklättring med mig och jycken.

Pablo Sötkorv 
Hector Bajskorv
Puss!


Koko ska ut på galej


Hästflocken fick flytta in i salongen 


Ikväll ska jag ut på sväng, så jag sitter här och laddar. Gjorde en ansiktsmask av honung och såg så här härlig ut!:




No comments:

Post a Comment