Galen katt-tant med kärlek till det naiva och barnsliga. Älskar leksaker, äta ost, färger, dansa, barnböcker, hårigt och naket, vintagekläder, omtanke, möten. Börjar knappa in på medelåldern - men vägrar bli vuxen. Också är jag feminist förstås.

Wednesday, 12 March 2014

pedernales falls

Idag har stormarna rivit i oss. Det har blåst kallt och ilsket genom märg och ben, trots det tog vi oss ut till Pedernales Falls - ett naturreservat ett par timmar ifrån Austin. Så rasande vackert. Thomas och jag smög runt bland kaktusar och klippor och kände oss som statister i en westernfilm. Jag passade på att meditera en stund - det har fått stryka på foten å det senaste. Därav drömmarna misstänker jag. I natt ska jag dock bara drömma fina drömmar. Om kattungar och sånt.

Här kommer tråkiga bilder på två posörer. Pinsamt. 





   






No comments:

Post a Comment